Παρασκευή 24 Αυγούστου 2012

Μπάνιο στην Θάλασσα: Ο Φασισμός της σαρκολατρείας!


Πάει καιρός που οι άνθρωποι πήγαιναν στην θάλασσα για να γευτούν μόνο την δροσιά της θάλασσας αλλά και της ιαματικές της ιδιότητες. Τα τελευταία χρόνια οι πλειονότητα των ανθρώπων που καταφεύγουν στις πολυσύχναστες παραλίες αναζητούν και άλλα πράγματα.
Κατ' αρχήν το να πάει κάποιος για μπάνιο στην θάλασσα προϋποθέτει μία προετοιμασία. Περίπου ένα μήνα λοιπόν πιο πριν οι άνθρωποι θα λιγοστέψουν το φαγητό τους, ίσως γραφτούν και στο συνοικιακό τους γυμναστήριο ώστε όταν έρθει η ώρα να πάνε στην παραλία να μπορούν να σταθούν "αξιοπρεπώς". 
Είναι ο άγραφος νόμος πλέον της παραλίας ότι τα περιττά κιλά δεν είναι αρεστά, ότι τα μη μοδάτα μαγιό δεν είναι δεκτά, ότι τα πλαδαρά σώματα δεν έχουν θέση εδώ! Η ομορφιά έχει αντικειμενοποιηθεί. Όμορφος άνθρωπος σημαίνει: συγκεκριμένα κιλά, συγκεκριμένα μαλλιά, συγκεκριμένο ντύσιμο, όλα πρέπει να έχουν συγκεκριμένες προδιαγραφές! Και ό,τι δεν είναι όμορφο....στον Καιάδα της διαφορετικότητας.
Οι άνθρωποι ειδικά οι ηλικίες από την εφηβεία (για να μην πούμε από πιο μικρά) μέχρι και τα 40, δηλαδή στην περίοδο της ζωής τους  που «επιβάλλεται» από το κοσμικό φρόνημα να «ζήσουν» την ζωή τους, τρέμουν στην ιδέα ότι μπορεί να περάσουν απαρατήρητοι από την παραλία, ότι μπορεί να μην τραβήξει το σώμα τους ούτε ένα ηδονικό βλέμμα από κάποιον/α, ή ακόμα χειρότερο να εισπράξουν βλέμματα γεμάτα αυστηρότητα και απόρριψη, με αποτέλεσμα να προσπαθούν με κάθε τρόπο να δείξουν ότι και αυτοί είναι παρόντες σε αυτόν τον ξέφρενο χορό της σαρκολατρείας, ότι και αυτοί είναι άξιοι δούλοι της σάρκας και των επιθυμιών.
 Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας... η πλειονότητα των νέων ελεύθερων (και όχι μόνο) ανθρώπων που πηγαίνουν σε μία παραλία, δεν πάνε μόνο για την θάλασσα, αλλά κυρίως θα έλεγα επιλέγουν την παραλία που θα πάνε ανάλογα με τον κόσμο που μαζεύει.
 Κριτήριο είναι πλέον το πόσο μπορώ να σκανδαλιστώ και να σκανδαλίσω τους άλλους, το πόσο μπορώ να αμαρτήσω και να κάνω και τους άλλους να αμαρτήσουν.
Και γνωρίζω ότι τα γραφόμενα σε πολλούς ίσως φανούν "ζηλωτικά" και ακραία, όμως όποιος το σκέπτεται αυτό είτε έχει διαστρέψει τελείως τη συνείδησή του ή προσπαθεί να πείσει και να δικαιολογήσει τον εαυτό του ότι δεν είναι έτσι τα πράγματα.
Ο Φασισμός της παραλίας είναι γεγονός, και η σαρκολατρεία έχει πάρει διαστάσεις επιδημίας ακόμα και σε απομονωμένες παραλίες όπου πήγαιναν μέχρι πριν λίγο καιρό μόνο κάποιες οικογένειες που ακριβώς ήθελαν συνειδητά να αποφύγουν όλο αυτό το αμαρτωλό μεθύσι από την οφθαλμολαγνεία.
Η κοινωνία προβάλλοντας συνεχώς συγκεκριμένα πρότυπα ζωής έχει καταντήσει τους ανθρώπους και ειδικά τους νέους, δούλους της μόδας, της τεχνολογίας αλλά ιδιαιτέρως της σάρκας, του ανθρωπίνου σώματος που το βλέπουν μόνο σαν ένα μέσο για την ικανοποίηση των εμπαθών επιθυμιών τους και την τέρψη της ματαιοδοξίας τους.
Την αλήθεια του πράγματος μπορεί κάποιος εύκολα να την διαπιστώσει από το πέρασμά του από μία παραλία, όπου η επιτυχία του "Θαλασσινού Μπάνιου" δεν είναι το να κάνει κανείς μπάνιο στην θάλασσα αλλά το να κάνει "αίσθηση", από τον σκανδαλίσει και να προκαλέσει.
Η τραγωδία της καταστάσεως αυτής είναι ότι οι άνθρωποι δεν διστάζουν να κοπιάζουν πολύ ώστε να καταφέρουν να σκανδαλίσουν τους συνανθρώπους τους, είτε με το καλλίγραμμο σώμα τους, είτε με ηδονικές ματιές, είτε με διάφορους άλλους τρόπους που μέσω τηλεόρασης ή ραδιοφώνου ή περιοδικών οι υποψήφιοι θύτες ενημερώνονται ώστε να φέρουν εις πέρας την αποστολή τους.
Όμως ευθύνη σε όλο αυτό έχουν και όσοι πηγαίνουν σε παραλίες γνωρίζοντας ότι θα σκανδαλιστούν. Και θα πει κάποιος: "Δηλαδή δεν θα πρέπει να κάνουμε μπάνιο στην θάλασσα επειδή κάποιοι ή κάποιες θέλουν να προκαλούν;" η απάντηση είναι "ΟΧΙ δεν θα πηγαίνεις στην θάλασσα εάν γνωρίζεις ότι θα σκανδαλιστείς και θα αμαρτήσεις"!
Χίλιες φορές, αδελφοί μου, να μην πάω κάπου που γνωρίζω ότι υπάρχει κίνδυνος να μην ωφεληθώ πνευματικά παρά να πάω και να ρίξω μετά το φταίξιμο στους άλλους, διότι στην συγκεκριμένη περίπτωση ξέρω τί πάω να συναντήσω και όμως εγώ πηγαίνω, άρα όχι μόνο δεν δικαιολογούμαι αλλά φέρω το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης για την οποιαδήποτε πτώση που θα έχω.
Τα θαλασσινά μπάνια είναι καλά και ευλογημένα όμως όταν εγκλωβίζονται μέσα στον φασισμό της σαρκολατρείας είναι επικίνδυνα να παρασύρουν και τον πλέον "αθώο", αν και αθώοι δεν υπάρχουν, υπάρχουν μόνο ένοχοι που είτε σκανδαλίζουν και προκαλούν είτε ένοχοι που λόγο της πνευματικής τους μαλθακότητας ακολουθούν τους εμπαθείς βηματισμούς του κόσμου!
Ο χριστιανός ο οποίος θέλει να νικήσει τα πάθη του αλλά δεν κόβει τις αιτίες που τα προκαλούν ομοιάζει με άνθρωπο που περιλούζεται με βενζίνη και παίζει με την φωτιά!
Με αφορμή την σαρκολατρεία που επικρατεί στις παραλίες αλλά και γενικότερα την όλη κατάσταση της σημερινής κοινωνίας, ας αναλογιστούμε και εμείς τι θέλουμε από την ζωή μας, ποιοι είμαστε και που βαδίζουμε.
Ποια θα είναι η επιλογή μας; Τι θα κάνουμε; Θα ακολουθούμε σαν άβουλα ζώα τα κελεύσματα του κόσμου; Θα χορεύουμε και εμείς στους μεθυστικούς ρυθμούς της αμαρτίας με πρόφαση (άκουσον, άκουσον) το καλοκαίρι; Θα ενδίδουμε ελαφριά τη καρδία στην οφθαλμοπορνεία που οδηγεί και σε μεγαλύτερες πτώσεις;
Αδελφέ/ή μου, η σωτηρία σου, η ένωσή σου με τον Θεάνθρωπο Κύριό μας είναι υπόθεση δική σου, αν εσύ δεν νοιάζεσαι γι’ αυτήν, ποιος άλλος θα νοιαστεί;
Η καρδιά σου αγαπητέ/ή, κτίστηκε από τον Θεό για ένα και μόνο σκοπό, για να αγαπάται και να κατοικείται από Αυτόν που είναι η Αλήθεια, η Αγάπη και το Φως.
Δεν είναι και τόσο σπουδαίο πράγμα να γεννηθεί κανείς βασιλιάς, όσο το να γίνει άξιος της Ουρανίου Βασιλείας με τις γενναίες του αποφάσεις και πράξεις.
Καλή δύναμη, και καλό πνευματικό αγώνα.


Αρχιμ. Παύλος Παπαδόπουλος

21 σχόλια:

  1. Ὁ πάτερ -ὅσο κι΄ἄν δέν μᾶς ἀρέσει-λέει ἀλήθειες. ΚΑί ἔτσι πρέπει νά εἶναι ὁ λόγος τῆς Ἐκκλησίας. Λόγος πνευματοφόρος. Γι΄αὐτό εἶναι μακρυά νυχτωμένοι ὅσοι ζητοῦν ἀπό τήν Ἐκκλησία νά "'εκσυγχρονισθεῖ" Τό ἄρθρο πάντως μοῦ θύμισε τόν π. Ἰωσήφ τῆς Ἀχειροποιήτου (θεσσαλονίκη) ὁ ὁποῖος στίς ὁμιλίες του λέει θαρετά καί ἔξοχα τά ἐξῆς, ἀπευθυνόμενος στό ἀκροατήριο του:
    - Θέλετε νά εἶστε πνευματικοί ἄνθρωποι; Ἄν ναί, τότε μήν πᾶτε στά μπάνια!
    Εὐλογία Θεοῦ τέτοιες φωνές. Κάποιοι θά τίς ἀκούσουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. απο εδω και περα θα αφηνω τον συζυγο σπιτι, και θα πηγαινω μονη με τα παιδια για μπανιο.
    Κατι θα ξερει ο πατερ, τοσοι ανδρες θα εξομολογουνται.
    Ολοι οι ανδρες ειναι ιδιοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δόξα τω θεω που είμαστε ορθόδοξοι και
    - ξέρουμε τι σημαίνει διάκριση και οικονομία
    - ξέρουμε οτι δεν έχουν όλοι τα ίδια πάθη, αλλά διαφορετικά ο καθένας, ωστε αλληλων τα βαρη να βασταζουμε
    - ξερουμε οτι αλλη ασθενεια εχει ο καθενας, και αλλο φαρμακο/θεραπεια χρειαζεται
    - ξερουμε οτι ο πνευματικος θα δωσει διαφορετικη συμβουλη στον καθενα αναλογα με το προβλημα του, και για αυτο και δεν πρεπει να λεμε τις μας ειπε ο πνευματικος μας να κανουμε, διοτι η ιδια συνταγη δεν ταιριαζει σε ολους.

    Ένας έγγαμος, που όντως έχει τέτοιο πρόβλημα, αν θα πει "γυναίκα δεν πάω θάλασσα, γιατί σκανδαλίζομαι να βλέπω άλλες γυναίκες με μπικίνι", θα δημιουργίσει κατά πάσα πιθανότητα μόνιμα πρόβλημα στο γάμο του.

    Αν όντως έχει πρόβλημα ας το πει στον πνευματικό του, ας κάνει την ευχή, και ας δει όλες τις άλλες γυναίκες, ως αδελφές και κόρες του.

    Ας σταματήσει να τις κατακρίνει, να περιεργάζεται και να είναι περίεργος γιατί μια γυναίκα φοράει αυτό ή εκείνο το ρούχο ή μαγιώ, πιο πολύ ή λιγότερο (απο)καλυπτικό από κάποια άλλα. Ας βάζει καλό λογισμό και ο θεός βλέποντας την διάθεσή του σε λίγο καιρό θα τον βοηθήσει.

    Θα μου πείτε είσαι πνευματικός και τα λες αυτα?
    Οχι, αλλα είναι μια αλλη θεραπεια, που πρεπει να αναφερθει και αυτη, για να καταδειχθει, οτι εφοσον καθε ανθρωπος ειναι διαφορετικος και εχει διαφορετικες διαθεσεις, αλλα φαρμακα του χρειαζονται.

    Η κατακριση οχι μονο δεν βοηθαει, αλλα δημιουργει συμπλεγματα, αυξηση της σαρκολατρειας, και περαιτερω προβληματα στις οικογενιακες σχεσεις.
    Να δικαιολογουμε τους ανθρωπους και για ολα να βαζουμε καλο λογισμο.

    Με το ίδιο σκεπτικό ούτε στις πόλεις πρέπει να κυκλοφοράμε διότι σε μεγάλο βαθμό κυκλοφοράνε με σούπερ μίνι, εφαρμοστά κολάν, και κοντα σορτσακια.
    Για να μην αναφέρω ότι με σκανδαλοθηρικο λογισμο, στις πολεις σκανδαλιζεται πιο πολυ, διοτι στην παραλια υπαρχει μια δικαιολογια γιατι κυκλοφορει καποιος ημιγυμνος, αλλα στις πολεις τι?
    Πολλοι διαλεγουν να πηγαινουν για Θεια Λειτουργια καθε Κυριακη σε μοναστηρια διοτι εκει οι γυναικες-προσκυνητριες ντυνονται περισσοτερο.

    Όλα εξαρτωνται τον ανθρωπο.
    Αλλοι εχουνε παθει μυθριδατισμο απο την πολυ γυμνια, και νιωθουν απαθεια αν βλεπουν γυναικειο σωμα, και μετα τους αποκαλουν ανεραστους οι γυναικες.
    Αλλοι διατηρουν την σαρκολατρεια και καιγονται μεσα σε ενα καζανις κατακριση και αυτομεμψειας.
    Και τελος αλλοι τα βλεπουν ολα με καλο λογισμο, δικαιολογουν ολους τους αλλους, και οδηγουνται σε μια ευλογημενη πραγματικη απαθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. -συνεχεια του προηγουμενου διοτι δεν χωρουσε-
    Ισως με το σκεπτικο του κειμενου, πρεπει να δημιουργηθουν παραλιες για γυναικες και παιδια, και παραλιες για ανδρες. Δεν ξερω βεβαια αν τοτε μια οικογενεια θα μπορουσε να παει μαζι για μπανια.

    Στην Σαουδικη Αραβια εχουν λυσει εντελως το προβλημα του σκανδαλισμου, καλυπτοντας την γυναικα απο πανω ως κατω, και απαγορευοντας την κυκλοφορια της.

    Δοξα τω θεω, δεν ειμαστε ουτε μουσουλμανοι, ουτε προτεσταντες πουριτανοι. Ειμαστε ορθοδοξοι και προσπαθουμε να εχουμε διακριση.

    Απο οτι καταλαβα λετε "μην πατε στις θαλασσες διοτι κατα βαθος, ας ειμαστε ειλικρινεις, θα κολαστειτε".

    Εμενα η συμβουλη μου ειναι να ειμαστε απλοι και ανεπιτυδευτοι και να ελεγχουμε την διαθεση. Να παμε για να κολυμπησουμε, να χαρουμε φυση γιατι πηξαμε στις πολεις, να δροσιστουμε, να κολυμπησουμε, να κανουμε γυμναστικη για τα αρθρητικα μας.
    Πολλοι φυσικοθεραπευτες λενε οτι η καλητερη γυμναστικη ειναι μεσα στο νερο. Η θαλασσα ειναι απο τα τελευταια δωρεαν, ελευθερα και ευκολως προσβασιμα φυσικα μερη για επαφη με τη φυση.

    Αυτο που δεν πρεπει να κανουμε ειναι επιτηδες να διαλεγουμε ενα συγκεκριμενο μαγιο για να προκαλεσουμε, αλλά κατι που γενικα να μας ταιριάζει και να κρυβει προβληματα στην σιλουετα μας.
    Να μην αποφασιζουμε να διαλεγουμε παραλια με βάσει που θα παίξει το μάτι μας πιο πολύ ή με βάσει το τι περιμενουμε να δούμε. Αν έχει γριές και οικογενειες να μην χαλιομαστε.
    Ας γινουμε απλοι και ολα τα αλλα φτιαχνουνε.

    Δυστυχως σαν νεοελληνες, βαλκανιοι χωριατες, δεν ειμαστε απλοι και θελουμε να επιδειχθουμε σε ολα τα επιπεδα της ζωης μας, ειτε στη παραλια, ειτε στην πολη, ειτε στην εκκλησια, οχι μονο με το ντυσιμο μας, αλλα και με αλλα πραγματα και συμπεριφορες.

    Ουτε να κατηγορουμε οσες πρωην τραγουδιστριες θελουν να ζησουν στα μοναστηρια, οπως κανουνε οι σαρκολατρες δημοσιογραφοι, ουτε και να κατηγορουμε αυτους που θελους να κολυμπησουν, διοτι δηθεν αποκλυεται να ξεφυγουν απο την παγιδα της σαρκολατρειας.

    Δοξα τω θεω, υπάρχουν μοναστήρια, και το Αγιος Ορος, ως ανδρικος παρθενωνας, και εκει μπορει να παει να εχει καθαρη καρδια και νου, οποιος δεν μπορει να τον εχει και στον κοσμο. Αν και δεν ειναι βεβαια αυτος ο λογος του μοναχισμου, αλλα ο Θειος Ερως, υπαρχουνε τροποι καποιος να μην βλεπει γυναικες. Και αυτο πρεπει να γινεται σεβαστο. Να γινεται σεβαστο στα μοναστηρια οι γυναικες να φορανε μακριες φουστες, και στο Αγιο Ορος το αβατο.

    Το κείμενο οδηγεί ίσως και να μην διαφέρει σε μεγάλο βαθμό από σαρκολατρικά κείμενα, διότι επίσης κάνει γενικεύσεις, τα ισοπεδώνει όλα, και ίσως οδηγήσει κάποιους σε κατάκριση και σε σύγχιση νου. Η γενικευση και η ισοπεδωση ειναι αρχες του φασισμου.

    Παρακαλω να προσεχουμε με ποση διακριση γραφουμε κειμενα τα οποια μπορουνε να χρησιμοποιηθουν εναντια στην εκκλησια του Χριστου. Ολοι φερουμε τις ευθυνες μας.

    Ισως αυτο το κειμενο να ταιριαζει σαν συμβουλη σε συγκεκριμενη μεριδα ανδρων που εχουν αυτο το προβλημα. Αλλα οχι να γενικευουμε και να λεμε ολοι ανδρες, γυναικες, παιδια, γεροι, γριες πανε για κακο σκοπο στη παραλια.
    Μην κρινουμε εξ'ιδιων τα αλλοτρια.

    Αυτά κατα την ταπεινη μου αποψη. Ελπιζω να εγινε κατανοητη η αποψη μου και να καταλαβατε πως γραφω καλοπροαιρετα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ επιπόλαια η προσέγγισή σας.Αυτό που τονίζει ο π.Παυλος είναι η σαρκολατρεία.όλο δηλαδή το τελετουργικό που ακολουθει κάποιος για να αρέσει στους άλλους,για να προκαλέσει.Και οπως πολύ σωστά αναφέρει ο τίτλος προκειται για φασισμό αφού άνθρωποι παχύσαρκοι πολλές φορές διστάζουν να πλησιάσουν στην παραλία αφού δεν πληρούν τα κριτήρια της σύγχρονης-φασιστικής νοοτροπίας-μόδας που τους θέλει όλους αδύνατους.
    Εγώ δεν βλέπω να κατηγορεί πουθενά αυτούς που κολυμπούν!!!!Που το είδατε αυτο.

    Απλώς πολύ όμορφα αναφέρει «Ο χριστιανός ο οποίος θέλει να νικήσει τα πάθη του αλλά δεν κόβει τις αιτίες που τα προκαλούν ομοιάζει με άνθρωπο που περιλούζεται με βενζίνη και παίζει με την φωτιά»!
    ΕΠΙΣΗΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ«Τα θαλασσινά μπάνια είναι καλά και ευλογημένα όμως όταν εγκλωβίζονται μέσα στον φασισμό της σαρκολατρείας είναι επικίνδυνα να παρασύρουν και τον πλέον "αθώο", αν και αθώοι δεν υπάρχουν, υπάρχουν μόνο ένοχοι που είτε σκανδαλίζουν και προκαλούν είτε ένοχοι που λόγο της πνευματικής τους μαλθακότητας ακολουθούν τους εμπαθείς βηματισμούς του κόσμου»!
    Μην ανυσηχείς όμως αγαπητέ σχολιαστή.Δεν είναι και πολλοί οι άντρες που έχουν τέτοιυς προβληματισμούς.Την συντριπτική πλειοψηφία την ενδιαφέρει ένα άρθρο σαν το παρακάτω και όχι τι γράφουμε εμεις εδώ
    http://assosgreek.blogspot.gr/2012/09/101-sexy.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τομογραφίες του εγκεφάλου κατέδειξαν πως όταν άνδρες βλέπουν εικόνες γυναικών ντυμένων ανάλαφρα, τότε ενεργοποιείται η περιοχή του εγκεφάλου τους που σχετίζεται με τη χρήση εργαλείων - αντικειμένων.

    Η Φίσκε είπε ότι αν μια ανάλογη μελέτη γινόταν αντίστροφα, είναι αμφίβολο κατά πόσο οι γυναίκες, κοιτώντας μισοντυμένους άνδρες, θα τους «απο-ανθρωποποιούσαν» με τον ίδιο τρόπο.

    Επιστημονικες αποδειξεις απο το
    http://ygeia.tanea.gr/default.asp?pid=8&ct=9&articleID=5689&la=1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο συγγραφεας στο μπλογκ του λεει στα σχολια πως και οι γυναικες σκανδαλιζονται στην παραλια.
    Παρακαλω πειτε την γνωμη σας, εσεις που ειστε γυναικα.

    Αν δεν με απατα η μνημη μου εχω ακουσει απο ορθοδοξους ομιλητηες οτι οι προτεραιοτητες για την γυναικα, ειναι 1.μητροτητα 2. συντροφικοτητα 3. σεξ, ενω για τους αντρες ακριβως αντιθετη σειρα.

    Επισης σε ενα αλλο επιστημονικο αρθρο στις λεγομενες εγκυρες εφημεριδες, εχω διαβασει οτι ο αντρας οταν βλεπει μια ημιγυμνη γυναικα, ενεργοποιειται ενα μερος του εγκεφαλου που ειναι για τα εργαλεια, δηλαδη την αντιμετωπιζει σαν αντικειμενο, ενω στις γυναικες δεν συμβαινει αυτο.

    Με βασει τα ανωτερω, κατα ποιο τροπο σκανδαλιζονται (οχι σκανδαλιζουν) οι γυναικες στις παραλιες, συμφωνα με τα λεγομενα του συγγραφεα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΕΡΙ ΑΜΑΡΤΙΑΣ 1
    Ἀποτελεῖ δυστυχῶς κανόνα, κατὰ τὸ μᾶλλον ἢ ἧττον, τὰ κηρύγματα καὶ τὰ γραφόμενα τῶν ἀνθρώπων τῆς Ἐκκλησίας, ἐκ τοῦ ἱερατικοῦ καὶ τοῦ λαϊκοῦ καταλόγου, περὶ ἁμαρτίας νὰ διακρίνονται ἀπὸ κάποια μονομέρεια γιὰ νὰ μὴν πεῖ κανεὶς μονομανία…
    Ἡ ἁμαρτία ταυτίζεται σχεδὸν πάντα μὲ τὸ «ἠθικῶς ἐπιλήψιμον». Μέχρις ἑνὸς βαθμοῦ αὐτὸ δὲν εἶναι ἐντελῶς λανθασμένο. Σαφῶς καὶ ἕνας ἀνήθικος ἄνθρωπος δὲν μπορεῖ νὰ μὴν εἶναι ἁμαρτωλός. Τὸ λάθος ἐν προκειμένῳ εἶναι ὅτι τὸ «ἠθικῶς ἐπίμεμπτον» ἔχει νὰ κάνει μὲ ζητήματα ποὺ ἀναφέρονται ΜΟΝΟ στὴν περὶ τὸ μαλακὸν ὑπογάστριον περιοχή!!! Στὴν προτεσταντικῆς ἀποχρώσεως καὶ «Ζωικῆς» ἐμπνεύσεως ἠθικὴ τῶν διαφόρων ἱεροκηρύκων, θεολόγων καὶ γενικῶς θεματοφυλάκων τῆς παρθενίας ἡ ἁμαρτία εἶναι ἀπολύτως συνυφασμένη μὲ τὴν σεξουαλικὴ λειτουργία. Ἡ ἐξίσωση εἶναι ἁπλῆ καὶ δὲν ἐπιδέχεται πολλὲς λύσεις… Ὅποιος/α τολμᾶ νὰ πεῖ ὅτι χαίρεται μὲ τόν/τὴν συντροφό του/της τὸ δῶρο αὐτὸ εἶναι ἀνήθικος ἢ στὴν καλύτερη περίπτωση ἀντιμετωπίζεται μὲ συγκαταβατικὴ περιφρόνηση ὡς «σαρκικὸς ἄνθρωπος»… Ὅποιος πάλι μὲ τὶς συμβουλὲς τοῦ «φωτισμένου» πνευματικοῦ του ἔχει καταπιέσει μέχρι βαθμοῦ ψυχιατρικῆς διαταραχῆς αὐτὴν τὴν φυσικὴ ἀνθρώπινη λειτουργία ἔχει αὐτομάτως καταταγεῖ στὴν χορεία τῶν ἐναρέτων.
    Τί θέλω νὰ πῶ μὲ τὰ παραπάνω; Ἐπευλογοῦμε τὴν ἐλευθεριότητα, τὴν ἀσυδοσία, τὴν ἀκολασία…; ΟΧΙ, ΑΣΦΑΛΩΣ ΟΧΙ…!!! Ἀλλὰ δὲν εἶναι μόνον αὐτὸ ἁμαρτία. Σὲ κανένα ἆρά γε, ἀπὸ ὅλους αὐτοὺς τοὺς ἠθικολόγους, δέν ἔχει κάνει ἐντύπωση ὅτι στὰ Εὐαγγέλια πουθενὰ μὰ πουθενὰ, μὰ ἐντελῶς πουθενὰ ὁ Χριστὸς δὲν κάνει κηρύγματα περὶ σεξουαλικῆς ἠθικῆς, πουθενὰ δὲν ἐξαπολύει τὰ φοβερά Του «οὐαί» ἐναντίον τῶν πορνῶν, πουθενὰ δὲν ἐξουθενώνει τὸν «ἠθικῶς» ἀδύναμο… Ἱλαρός, πρᾶος, συγκαταβατικός, γλυκύς, ὁλιγόλογος στέκεται ἀπέναντι στὴν πόρνη, στὴν μοιχαλίδα, στὴν Σαμαρείτιδα… Ἀντιθέτως, ἐξακοντίζει τὰ φοβερὰ Του «οὐαί» ἐνάντια στοὺς ὑποκριτὲς καὶ ἠθικολόγους τοῦ τότε ἱερατείου… Ὁ παραλληλισμός εἶναι προφανέστατος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΕΡΙ ΑΜΑΡΤΙΑΣ 2
    Τίποτα ἆρά γε δὲν ἔχει διδάξει στοὺς ἀγάμους ἐκείνους κληρικοὺς ποὺ ἔχουν πάθει ψύχωση μὲ τὴν κρεβατοκάμαρα τῶν ἀνθρώπων ἡ παραβολὴ τῶν Δέκα Παρθένων; Σὲ τίποτα ἡ παρθενία δέν τὶς ὠφέλησε ἀφοῦ τούς ἔλειπε τὸ ἔλαιον τῆς συμπαθείας, τῆς ἐλεημοσύνης, τῆς φιλανθρωπίας, τοῦ ἀκατάκριτου λογισμοῦ… Ποιὸς τοὺς τοποθέτησε «Κριτὲς τῆς Οἰκουμένης» γιὰ νὰ κρίνουν καὶ νὰ κατακρίνουν; Ποιὸς τοὺς εἶπε ὅτι μποροῦν νὰ οἰκειοποιοῦνται τὸ δικαιώμα του Θεοῦ στὴν Κρίση; Ποιὸς τοὺς ἔδωσε τὸ δικαίωμα νὰ μὴν τηροῦν τὴν ἐντολὴ «μὴ κρίνετε, ἴνα μὴ κριθῆτε»; Εἶναι λοιπὸν μικρότερη ἁμαρτία ἡ κατάκριση καὶ ἡ σκληροκαρδία;
    Μήπως τηρεῖ κανεὶς ἀπὸ ὅλους ἐμᾶς τοὺς κήνσορες τῆς ἠθικῆς τὴν ἐντολὴ «ὁ ἔχων δύο νὰ δίνῃ τὸ ἕνα»; Ὅποια ἐντολὴ τοῦ Χριστοῦ καὶ ἂν παραβοῦμε εἴμαστε ἁμαρτωλοί!!! Καὶ ὅπως εἶπε κληρικός τις «ἡ ἁμαρτία εἶναι μιὰ πίτα• ὅλοι τρῶμε ἀπὸ αὐτήν, ἁπλῶς ὁ καθένας μας τρώει ἀπὸ διαφορετικὴ γωνία»… Ὁπότε ἀς εἴμαστε ὅλοι πιὸ ταπεινοὶ καὶ ἀς εἴμαστε περισσότερο φειδωλοὶ ὅταν ἐτοιμαζόμαστε νὰ καταδικάσουμε τὸν ἄλλον εἰς τὸ πὺρ τὸ ἐξώτερον…
    Μέχρι πότε θὰ λέμε στὸν Χριστὸ ὅτι ἔκανε λάθος ὅταν κατὰ τὸ ἐπεισόδιο μὲ τὴν μοιχαλίδα μᾶς ἔδωσε τὴν ἐντολή, «Ο ἀναμάρτητος ὑμῶν πρῶτος ἐπ΄ αὐτὴν βαλέτω λίθον». Σὰν κοράκια θὰ στέκονταν οἱ σημερινοὶ ὑπερασπιστὲς τῆς «ἠθικῆς» καὶ θὰ κατασπάρασσαν τὸ δύστυχο αὐτὸ πλάσμα γιατὶ ὑπέκυψε στὸν πειρασμὸ τῆς σαρκός. Ἐκεῖνος ὅμως ὁ Θεὸς τοῦ ἐλέους τὶ εἶπε;;;; «Γύναι͵ ποῦ εἰσιν; οὐδείς σε κατέκρινεν; ἡ δὲ εἶπεν͵ Οὐδείς͵ κύριε. εἶπεν δὲ ὁ Ἰησοῦς͵ Οὐδὲ ἐγώ σε κατακρίνω· πορεύου͵ καὶ ἀπὸ τοῦ νῦν μηκέτι ἁμάρτανε». Διάβάστε λοιπὸν τὸ Εὐαγγέλιο ξανὰ μήπως καὶ καταλάβετε κάποτε τὴν πλάνη σας…
    Δυστυχῶς ὅμως ὁ ἑωσφορικὸς ἐγωισμὸς μερικῶν τοὺς κάνει νὰ πιστεύουν ὅτι ξέρουν καλύτερα ἀπὸ τὸν Χριστό… «Λάθος μᾶς τὰ εἶπες Κύριε… Ἐσὺ τῶρα ἀνελήφθης στοὺς Οὐρανούς, ἄφησέ μας νὰ κάνουμε τὴ δουλειά μας… Ἂν Ἐσὺ Κύριε εἶσαι τόσο συγκαταβατικὸς ἐμεὶς τὸ χάσαμε τὸ «παιχνίδι»… Μᾶς τὸ ‘κλεισες τὸ «μαγαζί» Κύριε… Πῶς θὰ ἐξουσιάζουμε τοὺς ἀνθρώπους; Πῶς θὰ τοὐς χειραγωγοῦμε; Πῶς θὰ τοὐς γεμίζουμε ἐνοχές; Πῶς θὰ ἰκανοποιοῦμε τὰ καταπιεσμένα μας σεξουαλικὰ ἔνστικτα ἂν δὲν βλέπουμε τοὺς ἀνθρώπους νὰ βασανίζονται καὶ νὰ ὑποφέρουν ἀπὸ τὴν τρομοκρατία ποὺ τοὺς ἀσκοῦμε μὲ τὴν ἐνοχοποίηση κάθε ἐρωτικοῦ συναισθήματος»;
    Δὲν χρειάζεται νὰ εἶναι κανεὶς ψυχολόγος γιὰ νὰ καταλάβει πρὸς τὶ αὐτὴ ἡ μανία -ἡ λαγνεία μᾶλλον-τῆς πλειονότητας τῶν ἀγάμων κληρικῶν γιὰ τὴν σεξουαλικὴ ζωὴ τῶν ἄλλων… Ὁ θυμόσοφος λαὸς τὰ λέει ὅλα μὲ μιὰ φράση: «Ἡ κολοβὴ ἀλεποὺ, ὅλες κολοβὲς τὶς βλέπει…»!!! Τὴν παρθενία τὴν ἐπιλέγει κανεὶς γιὰ νὰ ἀφιερώσει πλήρως καὶ ὁλοκληρωτικῶς τὸν ἑαυτό του καὶ τὴν ὕπαρξή του στὸν Χριστὸ καὶ πάει στὸ Μοναστήρι (καὶ ὄχι στον κόσμο) γιὰ νὰ ζήσει μόνο γιὰ τὸν Χριστό καὶ νὰ τοῦ προσφέρει ὅλο του τὸ εἶναι, ὅλες τὶς πτυχές του ἑαυτού του καὶ μόνον ἔτσι ἡ ἀγαμία ἔχει νόημα, ἀλλιώτικα ἀπὸ σημεῖον ὁλοκληρωτικῆς ἀφιερώσεως γίνεται ἐφαλτήριο ἀνόμων ἐπιδιώξεων καὶ καταντᾶ διαστροφὴ…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΕΡΙ ΑΜΑΡΤΙΑΣ 3
    Οἱ περισσότεροι ἐπέλεξαν τὴν ἀγαμία καὶ μένουν μέσα στὸν κόσμο γιὰ νὰ φοροῦν τὸ ἐπανωκαλύμμαυχο, τὸν σταυρὸ καὶ τὸ ἐπιγονάτιο καὶ νὰ «μπαίνουν μπροστά» λόγῳ τοῦ ὀφικίου τοῦ Ἀρχιμανδρίτου, ἑνὸς ὀφικίου ποὺ ἔφεραν μόνο οἱ Ἡγούμενοι τῶν Μονῶν καὶ σὲ κάθε ἄλλη περίπτωση δὲν ἀντιπροσωπεύει τίποτα… Ἀσφαλῶς, ὁ ἀπώτερος στόχος εἶναι νὰ γίνουν μιὰ μέρα Ἐπίσκοποι μὴ τυχὸν καὶ χαθεῖ ἡ Ἀποστολικὴ Διαδοχή!!! Δολοπλοκίες, μηχανορραφίες, συμμαχίες, ἀδελφικὰ μαχαιρώματα, ὅλα μπαίνουν στὸ τραπέζι προκειμένου νὰ ἰκανοποιηθοῦν οἱ κρύφιες -ἢ μᾶλλον φανερές- ἐπιθυμίες γιὰ τὴν πολυπόθυτη μίτρα!!!
    Τῶρα βέβαια θὰ ἀναρωτηθεῖ κανεὶς τὶ δουλειὰ ἔχουν οἱ Μοναχοί (γιατὶ ὅταν μιλᾶμε περὶ ἀγάμων κληρικῶν, περὶ Μοναχῶν πρόκειται ἀσφαλῶς) νὰ κάνουν κηρύγματα, νὰ γράφουν σὲ μπλόγκς, νὰ προΐστανται σὲ Ναοὺς, νὰ ἀσκοῦν ποιμαντικὴ καὶ γενικῶς νὰ ζοῦν καὶ νὰ διαβιοῦν ἐντὸς τοῦ κόσμου;;;
    Κανένας τους δὲν ἄκουσε στὴν κουρά του τὰ λόγια τοῦ ἱερέως;
    • Ἐρώτησις. Ἀποτάσσῃ τῷ κόσμῳ, καὶ τοῖς ἐν τῷ κόσμῳ, κατὰ τὴν ἐντολὴν τοῦ Κυρίου;
    • Ἀπόκρισις. Ναι, τοῦ Θεοῦ συνεργοῦντος, τίμιε Πάτερ.
    • Ἐρώτησις. Παραμένεις τῷ Μοναστηρίῳ καὶ τῇ ἀσκήσει, ἕως ἐσχάτης σου ἀναπνοῆς;
    • Ἀπόκρισις. Ναι, τοῦ Θεοῦ συνεργοῦντος, τίμιε Πάτερ.
    Καὶ συνεχίζει ὁ τελῶν τὴν κουρὰ λίγο πιὸ κάτω τὴν Κατήχησι:
    «Βλέπε, Τέκνον, οἵας συνθήκας δίδως τῷ Δεσπότῃ Χριστῷ• Ἄγγελοι γὰρ πάρεισιν ἀοράτως, ἀπογραφόμενοι τὴν ὁμολογίαν σου ταύτην, καὶ ἥν μέλλεις ἀπαιτεῖσθαι ἐν τῇ δευτέρᾳ Παρουσία τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ•»
    Καὶ μετὰ ἀπὸ ὅλα αὐτὰ κάποιοι ἀγαμοι κληρικοὶ τολμοῦν νὰ κάνουν κριτικὴ στοὺς ἄλλους γιὰ τὸ φοβερὸ καὶ ἀπεχθὲς ἁμάρτημα τοῦ θαλλασίου μπάνιου…!!! Ὁποία ὑποκρισία!!! Ὅταν τὴν ἡμέρα τῆς Παρουσίας Του σᾶς ρωτήσει ὁ Κύριος γιατὶ ἀθετήσατε τὶς μοναχικές σας ὑποσχέσεις, νὰ ἀπαντήσετε ὅτι εἴχαμε πιὸ σοβαρὴ δουλειὰ Κύριε… Μᾶς ἀπασχολοῦσε ἂν κάνουν μπάνιο στὴ θάλλασα οἱ Χριστιανοὶ καὶ ἂν σκανδαλίζονται ἀπὸ τοὺς ἄλλους λουομένους… Σὰ δὲν ντρεπόμαστε λίγο!!! Τὸ νὰ περιφέρουν τὸ Μέγα καὶ Ἀγγελικὸ Σχῆμα μέσα στὸν κόσμο προκαλεἶ πολὺ μεγαλύτερο σκανδαλισμό καὶ εἶναι αἰσχρὴ ἁμαρτία!!! Ἐπιστρέψτε λοιπὸν στὰ Μοναστήρια σας, κλειστεῖτε στὸ κελὶ σας καὶ κάντε κομποσκοίνια καὶ μετάνοιες ὅπως ἔκαναν πάντα οἱ Μοναχοὶ καὶ ἀφῆστε τὸν Θεὸ νὰ κρίνει Ἐκεῖνος…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΠΕΡΙ ΑΜΑΡΤΙΑΣ 4
    Κλείνοντας, ἂς μᾶς ἀπαντήσει λοιπόν, ὁ σεβαστὸς π. Παῦλος Παπαδόπουλος στὰ κάτωθι:
    1. Ποιὸς τοῦ ἔδωσε τὸ δικαίωμα νὰ κρίνει καὶ νὰ κατακρίνει τοὺς ἄλλους ἀκόμα καὶ ἂν εἶναι οἱ χειρότεροι ἁμαρτωλοί;
    2. Ποιὸς τοῦ εἶπε ὅτι τὸ νὰ παραβαίνει τὶς μοναχικές του ὑποσχέσεις καὶ νὰ περιδιαβαίνει τὸν κόσμο δὲν εἶναι θανάσιμη ἁμαρτία;
    3. Πῶς εἶναι δυνατὸν νὰ σκανδαλίζεται ἐπιλεκτικῶς; Μόνο τὰ θαλλάσια μπάνια τὸν σκανδαλίζουν; Ἡ κοσμικὴ χλιδὴ καὶ πολυτέλεια τῆς Ἱ. Μονῆς Παναγίας Δοβρᾶ, ὅπου διαβιεῖ ὁ Σεβ. Βεροίας και Ναούσης καὶ οἱ περὶ αὐτόν, δὲν τὸν σκανδαλίζουν; Τὰ ἀπειράριθμα πολυτελέστατα ἄμφια καὶ οἱ μίτρες τοῦ Σεβασμιωτάτου, τὴν στιγμὴ ποὺ οἱ ἄνθρωποι πεινᾶνε, δὲν τὸν σκανδαλίζουν παρὰ τὸν σκανδαλίζουν μόνο «τὰ πρόστυχα ἐνδυματολογικὰ ἐφευρήματα»; Τὰ ἄσκοπα ταξίδια τοῦ Σεβασμιωτάτου στὸ ἐξωτερικὸ κάθε τρεῖς καὶ λίγο, μέσα σ’ αὐτὴν τὴν οἰκονομικὴ κρίση, δὲν τὸν σκανδαλίζουν;
    4. Ὅσο γιὰ τὴν «προστυχιὰ καὶ τὴν διαστροφὴ τῆς ἐξουσίας» ἂς μὴν μᾶς ἀπαντήσει… Ὅλοι ξέρουμε ὅτι δὲν θὰ τὴ βροῦμε στὶς παραλίες ὅπου οἱ ἀμοιβόμενοι μὲ 500 εὐρὼ νέοι πᾶνε νὰ κάνουν μπάνιο… Ἡ «προστυχιὰ καὶ ἡ διαστροφὴ τῆς ἐξουσίας» ἀλλοὺ φωλιάζει καὶ ὅσα ράσα καὶ ἂν φοράει δὲν κρύβεται…!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ἀνωνύμου τοῦ Πολυτονικοῦ, «Περὶ ἁμαρτίας, σχόλιον ἀκροτελεύτιον» (Α Μέρος)

    (ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΕΔΩ: http://imverias.blogspot.gr/2012/08/blog-post_23.html)

    Πολὺ μοῦ ἄρεσε τὸ προσωνύμιο «Πολυτονικὸς Ἀνώνυμος» καὶ θὰ τὸ υἱοθετήσω ἀπὸ τοῦδε καὶ ἐφ’ ἑξῆς…
    Οἱ βρισιές: βωμολόχος, συκοφάντης, ἀντίχριστος, ἐμπαθής, κομπλεξικός, ψεύτης, χριστιανομάχος κ.λπ., ἐπιστρέφονται στοὺς συντάκτες τῶν ἀναλόγων σχολίων.
    Ἀκόμα περιμένω τὶς ἀπαντήσεις σας π. Παῦλε, περὶ κρίσεως καὶ περὶ κατακρίσεως καὶ περὶ μοναχικῶν ὑποσχέσεων καὶ περὶ ἐπιλεκτικοῦ σκανδαλισμοῦ. Καὶ δὲν νομίζω ὅτι θὰ ὑπάρξει τίποτα ἄλλο ὡς ἀπάντηση πέρα ἀπὸ γενικότητες, ἀφορισμοὺς καὶ συνελόντ’ εἰπεῖν «ἀερολογίες»… (γιὰ νὰ χρησιμοποιήσω μιὰ λέξη τοῦ συρμοῦ, ἀφοῦ οἱ λόγιες σᾶς προκαλοῦν δυσανεξία).
    Ὅσο γι’ αὐτὰ ποὺ προσπαθεῖτε νὰ ψελλίσετε περὶ τοῦ ἀπ. Παύλου καὶ τῶν θεοφόρων Πατέρων ἔχω νὰ παρατηρήσω τὰ ἑξῆς:
    i) Ὁ μέγας τῶν ἐθνῶν ἀπόστολος ἀπευθύνει τὶς ἐπιστολές του σὲ συγκεκριμένους ἀνθρώπους, μὲ συγκεκριμένες ποιμαντικὲς ἀνάγκες καὶ προβλήματα, σὲ συγκεκριμένο τόπο καὶ χρόνο. Σαφῶς δὲν εἶχε καμία μονομανία ὁ ἀπόστολος ὅταν γράφει περὶ αὐτῶν τῶν θεμάτων, κυρίως στὴν Α’ Πρὸς Κορινθίους μεταξὺ τῶν ἐτῶν 54 καὶ 55 μ.Χ., καὶ στὰ ὁποῖα ὑποθέτω ὅτι ἀναφέρεστε. Γράφει λοιπόν, ὁ ἀπόστολος σὲ μιὰ ἐκκλησιαστικὴ κοινότητα σπαρασσόμενη ἀπὸ διαιρέσεις (Α΄ Κορ., 1, 10-17) καὶ φοβερὰ αἱμομικτικὰ σκάνδαλα (Α΄ Κορ., 5, 1-13) καὶ κατὰ συνέπεια καλῶς ὁμιλεῖ περὶ αὐτῶν τῶν θεμάτων (καὶ ἀλλοίμονο ἂν δὲν μιλοῦσε) καθὼς ἡ κατάσταση στὴν ἐκκλησία τῆς Κορίνθου ἦταν ἐκτὸς ἐλέγχου. «Περὶ δὲ ὧν ἐγράψατε» (Α΄ Κορ., 7.1) λέει στοὺς Κορινθίους, «γι’ αὐτὰ ποὺ μοῦ γράψατε σᾶς ἀπαντῶ»… Ἐρωτήθηκε ὁ ἀπόστολος καὶ ἀπήντησε σὲ αὐτὰ τὰ θέματα καὶ σὲ πολλὰ ἄλλα. Εἶναι λοιπὸν πολὺ διαφορετικὸ μεσὰ σ’ ὅλη τὴν ἔκταση τῶν γραφομένων του ὁ ἀπ. Παῦλος νὰ ἀναφέρεται καὶ σὲ αὐτὰ τὰ θέματα, λόγῳ συγκεκριμένων προβλημάτων, καὶ εἶναι ἐντελῶς διαφορετικὸ θέμα νὰ βγάζουμε κάθε λίγο καὶ λιγάκι καθεζόμενοι ἐπὶ τῆς Μωσέως καθέδρας, urbi et orbi, διαγγέλματα καὶ μανιφέστα περὶ τοῦ θαλλασίου λουτροῦ καὶ ἄλλων θανασίμων ἀμπλακημάτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ἀνωνύμου τοῦ Πολυτονικοῦ, «Περὶ ἁμαρτίας, σχόλιον ἀκροτελεύτιον» (Β Μέρος)
    ii) Σὲ ὅ,τι ἀφορᾶ στοὺς Πατέρες καὶ πάλι μονομερῶς τοὺς διαβάζετε καὶ τοὺς ἑρμηνεύετε… Καὶ ἐπειδὴ θέλω νὰ εἶμαι συγκεκριμένος σᾶς παραθέτω τὸ ἑξῆς σχόλιο ἀπὸ τὸ ἁγ. Ἰωάννη τὸν Χρυσόστομο: «Ἐπειδὴ οὖν ᾔδει ὁ Δεσπότης ἡμῶν͵ ὅτι ἂν μίαν ὁδὸν τέμῃ͵ πολλοὶ ἔχουσιν ὀκνῆσαι͵ ποικίλας ἔτεμεν ὁδούς. Οὐ δύνασαι διὰ παρθενίας εἰσελθεῖν; Εἴσελθε διὰ μονογαμίας. Οὐ δύνασαι διὰ μονογαμίας; Κἂν διὰ δευτερογαμίας. Οὐ δύνασαι διὰ σωφροσύνης εἰσελθεῖν; Εἴσελθε δι΄ ἐλεημοσύνης. Οὐ δύνασαι δι΄ ἐλεημοσύνης; Εἴσελθε διὰ νηστείας. Οὐ δύνασαι ταύτην; Δεῦρο ἐκείνην. Οὐ δύνασαι ἐκείνην; Δεῦρο ταύτην.» (PG 52, 410).

    Προσπερᾶστε, λοιπόν, τὸ σχόλιο αὐτὸ τοῦ ἁγίου καὶ κατηγορῆστε τον γιὰ ἐλευθεριότητα καὶ ὑπερβολικὴ ἐπιείκια καὶ μείνετε μὲ τὴν μανιχαϊστική σας ἀντίληψη… Δυστυχῶς, γιὰ ἐσᾶς τὸ πνεῦμα τοῦ Εὐαγγελίου εἶναι τόσο διαφορετικὸ ἀπὸ αὐτὸ ποὺ νομίζετε. Δυστυχῶς, οἱ θεοφόροι Πατέρες ποὺ ἐπικαλεῖστε σᾶς ἀκυρώνουν πανηγυρικῶς…

    Τὸ γνήσιο εὐαγγελικὸ πνεῦμα διαγράφεται ἐναργῶς τὸ κάτωθι περιστατικό: «῏Ηλθέ ποτε ὁ ἀββᾶς Ἀμμωνᾶς εἰς τόπον γεύσασθαι͵ καὶ ἦν ἐκεῖ εἷς ἔχων φήμην κακήν· καὶ συνέβη ἐλθεῖν τὴν γυναῖκα͵ καὶ εἰσελθεῖν εἰς τὸ κελλίον τοῦ ἀδελφοῦ τοῦ ἔχοντος τὴν κακὴν φήμην. Μαθόντες οὖν οἱ οἰκοῦντες εἰς τὸν τόπον ἐκεῖνον͵ ἐταράχθησαν͵ καὶ συνήχθησαν͵ ὥστε διῶξαι αὐτὸν ἐκ τοῦ κελλίου. Καὶ γνόντες ὅτι ὁ ἐπίσκοπος Ἀμμωνᾶς εἰς τὸν τόπον ἐκεῖνόν ἐστιν͵ ἐλθόντες παρεκάλεσαν αὐτὸν͵ ὅπως παραγένηται σὺν αὐτοῖς. Ὡς δὲ γνῶ ὁ ἀδελφὸς͵ λαβὼν τὴν γυναῖκα ἔκρυψεν εἰς πίθον μέγαν. Παραγενομένου δὲ τοῦ πλήθους͵ εἶδεν ὁ ἀββᾶς Ἀμμωνᾶς τὸ γενόμενον͵ καὶ διὰ τὸν Θεὸν ἐσκέπασε τὸ πρᾶγμα· καὶ εἰσελθὼν ἐκάθισεν ἐπάνω τοῦ πίθου͵ καὶ ἐκέλευσε ζητηθῆναι τὸ κελλίον. Ὡς οὖν ἐψηλάφησαν͵ καὶ οὐχ εὗρον τὴν γυναῖκα͵ εἶπεν ὁ ἀββᾶς Ἀμμωνᾶς· Τί ἐστι τοῦτο; ὁ Θεὸς συγχωρήσει ὑμῖν. Καὶ εὐξάμενος ἐποίησε πάντας ἀναχωρῆσαι· καὶ κατασχὼν τὴν χεῖρα τοῦ ἀδελφοῦ͵ εἶπεν αὐτῷ· Πρόσεχε σεαυτῷ͵ ἀδελφέ. Καὶ τοῦτο εἰπὼν͵ ἀνεχώρησεν», (PG, 65 123-124).

    Ρίξτε λοιπόν, καὶ τὸν Ἀββᾶ Ἀμμωνᾶ στὴν πυρὰ γιατὶ δὲν κατέκρινε, ἀλλὰ σκέπασε γιατὶ προφανῶς εἶχε διαβάσει τὰ λόγια τοῦ Χριστοῦ: «Πάντα οὖν ὅσα ἐὰν θέλητε ἵνα ποιῶσιν ὑμῖν οἱ ἄνθρωποι͵ οὕτως καὶ ὑμεῖς ποιεῖτε αὐτοῖς· οὗτος γάρ ἐστιν ὁ νόμος καὶ οἱ προφῆται» (Ματθ. 7 ,12).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ἀνωνύμου τοῦ Πολυτονικοῦ, «Περὶ ἁμαρτίας, σχόλιον ἀκροτελεύτιον» (Γ Μέρος)
    Δυστυχῶς, αὐτὰ τὰ ἀναγνώσματα δυσκολεύουν κάποιους… Ἀρέσκονται σὲ ἄλλα ὅπως γιὰ παράδειγμα τὸ Ἱερὸν Πηδάλιον… Καὶ γιὰ νὰ ξέρουμε γιατὶ μιλᾶμε καὶ ποιὰ ἐμμονὴ γιὰ τὴν σεξουαλικότητα ὑπάρχει, παραθέτω αὐτούσιο ἐκ τοῦ Ἱεροῦ Πηδαλίου τὸ σχόλιο περὶ τῶν «Τριῶν εἰδῶν τῆς Μαλακίας», (ὅσοι σκανδαλίζεστε ἀπὸ τὶς λέξεις νὰ ἐγκαλέσετε τὸν ἅγιο Νικόδημο ποὺ τὰ συνέταξε): «Πρέπει νὰ σημειώσωμεν ὅτι ἡ μαλακία γίνεται τριῶν λογιῶν, ἢ μὲ τὸ χέρι τὸ ἴδιον τοῦ ἀνθρώπου, ἢ μὲ τὸ χέρι ἄλλου, ἢ μὲ τὸ κοπάνισμα καὶ κτύπημα εἰς τὰ μηρία» (ΠΗΔΑΛΙΟΝ, σελ. 424, Ἐκδ. Κ. ΓΚΑΡΠΟΛΑ, ΑΘΗΝΑΙ, 1841). Ἐπειδὴ ἀδυνατῶ νὰ καταλάβω τὸ πνευματικὸ βάθος τῶν γραφομένων παρακαλῶ νὰ μὲ διαφωτίσετε…

    Κλείνοντας μόνο ἕνα ἔχω νὰ πῶ καὶ «ὁ ἔχων ὦτα ἀκούειν ἀκουέτω», «Οὐαὶ ὑμῖν͵ γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί͵ ὅτι ἀποδεκατοῦτε τὸ ἡδύοσμον καὶ τὸ ἄνηθον καὶ τὸ κύμινον͵ καὶ ἀφήκατε τὰ βαρύτερα τοῦ νόμου͵ τὴν κρίσιν καὶ τὸ ἔλεος καὶ τὴν πίστιν·», (Ματθ. 23,23)

    Καλὴ Μετάνοια σὲ ὅλους μας, δέν θὰ ἐπανέλθω τὸ θεωρῶ μάταιο… «Πεπωρωμένην ἔχετε τὴν καρδίαν ὑμῶν. ὀφθαλμοὺς ἔχοντες οὐ βλέπετε καὶ ὦτα ἔχοντες οὐκ ἀκούετε…» (Πρβλ. Μρκ. 8, 17-18)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μου αρέσει που τελειώνεις αγαπητέ με "Καλή Μετάνοια σε όλους μας...".
    Αφού έχεις κατακρίνει τους παντες και τα πάντα, αφού έχεις εξουδενώσει μοναχούς, κληρικούς και αρχιερείς...εύχεσαι μετάνοια.

    Αυτό είναι παραφροσύνη....

    όλα τα υπόλοιπα που αναφέρεις μου φαίνονται 誇誇其談斯亞索斯 διότι έχουν πολύ εμπάθεια και σίγουρα κρύβουν κόμπεξ.

    Όσα γράφονται στην ανάρτηση είναι Ορθόδοξα. Τα σχόλιά σου όμως είναι άσχετα με το θέμα!!!!!!!

    Είσαι εκτός θέματος και σίγουρα εκτός τόπου και χρόνου!!!
    Ανώνυμος Μονοτονικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΜΠΙΑΞΞΞΞΞΞΞΞΞΞ...............ΑΗΔΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΑΠΟΡΩ ΠΟΥ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΑΤΕ. ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΦΙΛΕ!!! ΟΙΣΤΡΟΣ ΑΝΟΗΣΙΑΣ! ΤΟ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΙ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ Π. ΠΑΥΛΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΒΟΛΙΚΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλά τα λέει ο πατάρας Παύλος. Και όσοι το παίζουν μάγκες και ξερόλες και θίγονται που θίξαμε το πάθος της οφθαλμολαγνείας τους καλύτερα να το βουλώσουν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή