Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

Η Παναγία ως μητέρα δίπλα στις υποψήφιες μητέρες


ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΖΩΝΗΣ
120. Θα ήθελα να σάς εμπιστευθώ την εμπειρία μας
8-12-2004
Πελοπόννησος
«Θα ήθελα να σας εμπιστευθώ την εμπειρία μας για την ευλογία που χάρισε η Παναγία στην αναξιότητά μας και μας έδωσε το πρώτο μας παιδί.
Είμασταν ήδη παντρεμένοι δυόμισι περίπου χρόνια και παρά τις ελεύθερες συζυγικές μας επαφές δεν είχαμε αποκτήσει παιδί. Χωρίς να βιαζόμαστε ιδιαίτερα να γίνουμε γονείς, είχαμε εν τούτοις αρχίσει να ανησυχούμε. Κάναμε μία σειρά από προγεννητικές εξετάσεις, οι οποίες για την γυναίκα μου ήταν ιδιαίτερα επώδυνες. Το αποτέλεσμα των εξετάσεων οδήγησε τους γιατρούς να μας προτείνουν την υποβοηθούμενη γονιμοποίηση. Εμείς δεν δεχθήκαμε αυτή την λύση. Είμασταν βέβαια καταστενοχωρημένοι. Το γεγονός όμως αυτό μας έφερε πιο κοντά. Η γυναίκα μου τόνιζε συνεχώς ότι ακόμα και αν όλοι οι γιατροί του κόσμου της έλεγαν ότι δεν θα αποκτούσε παιδί, πίστευε ότι αν ο Θεός ήθελε, θα μας το χάριζε.
Η θεία πρόνοια έφερε στην ζωή μας μία συνάδελφο και τον άνδρα της, ο οποίος μας μίλησε για την Τιμία Ζώνη της Υπεραγίας Θεοτόκου. Η σύζυγός μου αμέσως χάρηκε για την αναγγελία, έμενε όμως να καμφθώ εγώ, που πίστευα πεπλανημένα ότι ήταν εγωισμός να ζητάμε από τον Κύριο να ασχολείται με τις δικές μας υποθέσεις. Βλέπετε, ο Κύριος μέσα από αυτό ήθελε να μας φέρει ως οικογένεια ακόμη περισσότερο κοντά Του.
Τελικά πείσθηκα και εγώ και έφτασε με την συνδρομή ευγενών ανθρώπων τεμάχιο κορδέλας της Τιμίας Ζώνης από την Ιερά Μονή Βατοπαιδίου. Όταν το πήραμε στο χέρι μας, είμασταν τόσο συγκινημένοι, που δεν ξέραμε πώς να το κρατήσουμε. Η σύζυγός μου το φόρεσε γύρω από την μέση της. Προσευχηθήκαμε. Την εβδομάδα που φόρεσε την ευλογημένη από την Τιμία Ζώνη κορδέλα έμεινε έγκυος! Το λέω και ανατριχιάζω!
Η ευλογία αυτή της Θεοτόκου είχε αλυσιδωτές αντιδράσεις στην ζωή μας. Σαν να άνοιξε κάποιος το φως του δωματίου και είδαμε την ζωντανή παρουσία του Κυρίου μας και της Υπεραγίας Θεοτόκου στην ζωή μας. Πλησιάσαμε ακόμη περισσότερο τον Κύριο. Επισκέφθηκα το Άγιον Όρος για πρώτη φορά στην ζωή μου, για να ευχαριστήσω την Κυρά μας Δέσποινα που έφερε την ευλογία που πήρα στην οικογένειά μου. Δεν ήταν μόνο ο ερχομός του παιδιού, με το οποίο μας ευλόγησε ο Κύριος. Ήταν η όλη ανακαίνιση και ο φωτισμός της οικογενειακής και προσωπικής μας ζωής, τόσο που να μπορούμε να την χωρίσουμε στην πριν και μετά την έλευση της ευλογίας αυτής ζωή. Το παιδί μας γεννήθηκε υγιέστατο. Σήμερα έχουμε ακόμη ένα μωρό, ένα κοριτσάκι και ευχόμαστε θερμά στον Θεό να ακολουθήσουν τα παιδιά μας τον δρόμο Του.
Γνωστός μας, στον οποίο διηγηθήκαμε το περιστατικό, μάς ζήτησε το ευλογημένο τεμάχιο το οποίο είχαμε στην κατοχή μας για την κόρη του, που είχε πολλές ατυχείς εγκυμοσύνες και ήταν πολύ στενοχωρημένη. Πράγματι, το δώσαμε και τα νέα ήταν ευχάριστα. Η κοπέλα έμεινε έγκυος. Όπως μας διηγήθηκε αργότερα η ίδια, ένιωσε ότι η Θεοτόκος την προστάτευσε με πολλούς τρόπους, όταν κατά την εγκυμοσύνη της κινδύνευσε να χάσει το παιδί της, όπως και τις προηγούμενες φορές· όμως η Θεοτόκος έκανε το θαύμα της. Το παιδάκι γεννήθηκε πρόωρο και ελλιποβαρές, όμως με την βοήθεια της Παναγίας μας -καί βαπτισμένο- βρίσκεται σήμερα εκτός εντατικής».
Ευχαριστούμε πολύ και παρακαλούμε
να μην γράψετε τα προσωπικά μας στοιχεία
121. Η εγκυμοσύνη μου ήταν «υψηλού κινδύνου»
27-12-2004
Αθήνα
«Τον Σεπτέμβριο του 2003 είχα φορέσει την κορδέλα που είναι ευλογημένη από την Αγία Ζώνη. Τον Δεκέμβριο έμεινα έγκυος. Η εγκυμοσύνη μου ήταν “υψηλού κινδύνου”, γιατί από βρέφος πάσχω από καρδιοπάθεια. Έως το καλοκαίρι του 2003 αποφεύγαμε να τεκνοποιήσουμε, γιατί οι γιατροί θεωρούσαν επικίνδυνη μία εγκυμοσύνη εξ αιτίας της πάθησής μου.
Ο Θεός και η Παναγία μας με βοήθησαν και με φρόντισαν. Ο γιατρός μου είχε δώσει τελική ημερομηνία της γέννας την 14η Σεπτεμβρίου. Επειδή παρουσίαζα αρρυθμίες, ο γυναικολόγος και ο καρδιολόγος αποφάσισαν να γεννήσω με καισαρική στις 18 Αυγούστου.
Στις 15 Αυγούστου αισθανόμουν μεγάλη εξάντληση και το μωρό κουνιόταν μέσα μου πολύ έντονα. Το βράδυ προσευχήθηκα στην Παναγία και άκουσα την Παράκληση. Έλεγα: “Πώς θα αντέξω αυτές τις δύο μέρες”; Με το ζόρι περπατούσα και ανέπνεα. Στις πέντε το πρωΐ μπήκα εσπευσμένα στο μαιευτήριο. Παρ’ ότι είμαι φοβιτσιάρα σε ό,τι αφορά τα ιατρικά, είχα μία ήρεμη προσδοκία και ψυχραιμία.
Τελικά όλα πήγαν καλά. Το μωρό γεννήθηκε και είναι, δόξα τω Θεώ, υγιές. Θέλω να σας πω ότι κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης μου συνεχώς φορούσα την κορδέλα της Αγίας Ζώνης και διάβαζα συχνά τους Χαιρετισμούς της Θεοτόκου».
Σάς ευχαριστώ πολύ για την αγάπη σας.
Μ.Ε./parratiritis

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου