Σάββατο 28 Αυγούστου 2010

Τι μητρός θαυμασιώτερον;

Μητέρα, πού κρατάς το πεπρωμένο του παιδιού.(Ναπολέων)


Ό,τι έγινα μητέρα μου, σε σένα το χρωστάω (Α. Λίνκολν)


Μπροστά σου δεν αξίζουμε δάσκαλοι εκατό.(Ζ. Χέρμερτ)


Τίποτα πιο αγαπητό, μητέρα, από σένα.(Ευριπίδης)



Απ όλα πιο γλυκύτερο της μάνας μου το βλέμμα.(Λαϊκή Μούσα)


Οί μάνες ήρθαν στη ζωή πάντα να συγχωρνάνε.(Δουμας)


Της μάνας μου οι προσευχές όρθιο θα με κρατάνε.(Ρ. Κίπλινγκ)


Άγκυρα είναι στη ζωή της μάνας, τα παιδιά.(Σοφοκλής)


Τη μάνα καί τα μάτια σας φυλάχτε τα γερά.(Λαϊκό)


Της μάνας είναι ή καρδιά μια απέραντη συγνώμη.(Μπαλζάκ)


Ή δόξα όλων των ανδρών, της μάνας τους ή γνώμη.(Κ. Παλαμάς)


Της μάνας ή κατάπτωση, λάου είν' ή παρακμή.(Φ. Γκαίτε)


Οι μάνες οι αυριανές, του κόσμου ή ακμή.(Έ. "Ιψεν)


Για τη μητέρα το παιδί είναι όλη ή πλάση.(Ντισραέλι)


Τη δύναμη στο δάκρυ της τίποτα δεν θα φθάσει(Μπερνάρ Σώ)
"Οσα σκεπάζει ο ουρανός σκεπάζει ή μητέρα.(Λαϊκή Σοφία)



Ή μητρική της αγκαλιά φθάνει πέρα ως πέρα.(Γεωργία Σάνδη)


Μάνα, μητέρα ή μαμά, ω αγία αρμονία.(Γ. Μαρκοράς)


Λευκή, μαύρη ή κίτρινη, είσαι μητέρα θεία.(Φραντσέκο Γκουξέτα)


Μάνα μου, εζης κι ήτανε ολόχρυση ή θύρα.(Κ. Κρυστάλης)


Να σε φυλάξω, μάνα μου, θέλω από την μοίρα.(Μυρτιώτισσα)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου