Τετάρτη 8 Αυγούστου 2012

Η Τζοάνα πλέον δεν κρύβει το... καραφλό κεφάλι της


Το ομαδικό πουρσουίτ των γυναικών μόλις έχει ολοκληρωθεί και η Μεγάλη Βρετανία πανηγυρίζει την πρώτη θέση στους «δικούς» της Ολυμπιακούς Αγώνες.
Η Τζοάνα Ρόουσελ, μέλος της «χρυσής» ομάδας, βγάζει το κράνος και οι θεατές μένουν άφωνοι όταν βλέπουν πως δεν έχει καθόλου μαλλιά! Η 23χρονη Ολυμπιονίκης χαμογελά -όχι πια αμήχανα- καθώς έχει μάθει να ζει με αυτό το «πρόβλημα».
Η αλωπεκία έκανε την εμφάνισή της όταν η Τζοάνα ήταν 10 ετών. Στην αρχή «έχασε» τα φρύδια της και μετά σιγά σιγά έπεφταν τα μαλλιά της. «Θυμάμαι ένα βράδυ να κλαίω ασταμάτητα και να ρωτώ τους γονείς μου τι μου συμβαίνει», λέει.
Και θυμάται: «Όταν ήμουν μικρή δεν έβγαινα και δεν έκανα ό,τι έκαναν τα παιδιά της ηλικίας μου. Δεν είχα αυτοπεποίθηση λόγω της εμφάνισής μου και το μόνο που έκανα ήταν να αφοσιωθώ στο διάβασμα.
Όταν όμως άρχισα να ασχολούμαι με την ποδηλασία, τότε πραγματικά δεν με ένοιαζε το πως φαινόμουν στους άλλους. Ήμουν πάνω στο ποδήλατο και ο κόσμος έπρεπε να με κρίνει για αυτό και όχι για την εμφάνισή μου. Όταν δε άρχισα να κερδίζω, τότε ένιωθα ακόμα καλύτερα»
Πλέον όμως, με μεγάλη σιγουριά, τονίζει: «Δεν θα άφηνα το θέμα αυτό να με ταλαιπωρήσει άλλο και να με κρατήσει πίσω. Μια φορά ζούμε, ας το απολαύσουμε»!. Παράλληλα, η Ρόουσελ, που ελπίζει να δώσει δύναμη και σε άλλα κορίτσια που αντιμετωπίζουν παρόμοιο πρόβλημα να ζήσουν σαν να μην συμβαίνει τίποτα.
«Ελπίζω να εμπνεύσω κι άλλα κορίτσια», τονίζει με χαρά, καθώς τα μηνύματα που λαμβάνει καθημερινά είναι ενθαρρυντικά, αν και στην αρχή και η ίδια το φοβόταν: «Δεν έβγαζα ποτέ το κράνος. Δεν ήθελα να γίνω γνωστή ως η... καραφλή ποδηλάτισσα. Τώρα όμως, καταλαβαίνω πως έχω ευθύνη για τα υπόλοιπα κορίτσια».
Επιμέλεια: Δήμητρα Σώκου/ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου