Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

Στο χρώμα της πορφύρας-π.Ανδρέας Κονάνος


Είδα ένα κατακόκκινο κυκλάμινο σήμερα.Στης πολυκατοικίας μας τον κήπο.
Πανέμορφο. Ολομόναχο.Χωρίς άλλα λουλούδια γύρω του.
Μα αυτό, ζούσε το μεγαλείο και την ομορφιά του.Χωρίς να ξέρει τίποτε απ' όλα αυτά.
Είτε το κοίταξα είτε όχι,είτε το παίνεψα είτε όχι,αυτό εκεί! Kατακόκκινο, στο χρώμα της πορφύρας.
Κάπως έτσι θέλω να 'μαι κι εγώ.Να μη με επηρρεάζει ο κόσμος γύρω μου,
να μη χαλιέμαι εύκολα. Όσο γίνεται.Να 'μαι αυτός που είμαι.
Να ζω ενώπιον του Θεού και μόνο.Ασχέτως αν εσύ με πρόσεξες ή όχι,αν με τιμάς ή προσπερνάς.
Κι η χαρά μου να 'ναι αυτή: η επίγνωση πως ζω για την αλήθεια,η ομορφιά που μέσα μου έχω,η καταξίωση που δίνει ο Χριστός.Και μόνο.
Σαν το κυκλάμινο στης πολυκατοικίας μας τον κήπο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου