Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2020

Παιδί μου υπάρχει και η 11η εντολή, ού μπλέξεις "!



π. Ιωάννης Καλαΐδης
Πριν από αρκετά χρόνια ένα φιλικό μου πρόσωπο είχε σοβαρά προβλήματα με την σύζυγό του, η οποία τον ταλαιπωρούσε, με τον δύσκολο χαρακτήρα της, για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα. Γνωρίζοντας την μεγάλη αυτή δυσκολία που αντιμετώπιζε και θέλοντας να τον βοηθήσω, ρώτησα τον άγιο Πατέρα γιατί γινόταν αυτό και αν θα μπορούσε να βοηθηθεί. Τότε προς μεγάλη μου έκπληξη ο π. Ιωάννης μου είπε: " Παιδί μου υπάρχει και η 11η εντολή, ού μπλέξεις "!

Για να είμαι ειλικρινής δεν μπόρεσα να αντιληφθώ την πνευματική διάσταση αυτών των λόγων του Παππούλη. Από σεβασμό όμως και συστολή προς την αγιοσύνη του, δεν επέμεινα ούτε ζήτησα διευκρινήσεις. Μετά από πολλά χρόνια και όταν ο π. Ιωάννης ήταν πλέον στους Ουρανούς, μου έλυσε την απορία ένας ευλαβέστατος Αγιορείτης Ιερομόναχος. Μου είπε ότι ο άγιος Πατέρας ήθελε να πει ότι ο άνθρωπος αυτός έπρεπε να είναι πιο προσεκτικός στην επιλογή του για το πρόσωπο που θα τον συντρόφευε σε όλη του την ζωή!

Σε ερώτησή μου δε, πώς πρέπει να είναι η συμπεριφορά των ανδρών προς τις συζύγους τους, ο π. Ιωάννης μού είπε: " Παιδί μου την γυναίκα δεν πρέπει να την αφήνεις να σου ανεβεί στο κεφάλι, ούτε να την πατάς κάτω με τα πόδια σου "!

Με απλά λόγια, μας δίδασκε τα πιο βαθιά νοήματα!
Ας μας σκεπάζει η αγία ευχή του!

Μιλτιάδης Τσεσμετζής - Εκπαιδευτικός
apantaortodoxias

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου