Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2012

Υιοθέτησαν τέσσερα παιδιά με σύνδρομο Down

Όταν η Παμ και ο Τζέραλντ Πάτερσον αποφάσισαν να υιοθετήσουν τέσσερα παιδιά, επέμεναν σε ένα πράγμα – να προσφέρουν τη φροντίδα και την αγάπη μονάχα σε παιδιά με σύνδρομο Down.
Το ζευγάρι είχε ήδη δύο βιολογικά παιδιά όταν πήρε την απόφαση, αλλά έχοντας εργαστεί και οι δύο ως έφηβοι σε ίδρυμα, γνώριζαν καλά.....

 τη μοναξιά και την εγκατάλειψη που νιώθουν τα παιδιά με ειδικές ανάγκες. Έτσι, αφιέρωσαν τα τελευταία 27χρόνια της ζωής τους για να επαναφέρουν το χαμένο χαμόγελο σε τέσσερα παιδιά με σύνδρομο Down.

Σήμερα, το αγαπημένο ζευγάρι ζει με τους Τζέιμς, 27 ετών, Αλίκη, 22 ετών, Μόλι, 19 ετών, και τον πεντάχρονο Ράιαν στο Leicestershire της Αγγλίας. Και ενώ αντιμετωπίζουν αρκετά προβλήματα, η οικογένεια δεν θα μπορούσε να είναι περισσότερο ευτυχισμένη.

«Ξέραμε ότι μπορούσαμε να δώσουμε σε αυτά τα παιδιά όλη την αγάπη και τη φροντίδα που χρειάζονται. Και αυτά μας έχουν δώσει περισσότερα», είναι τα λόγια της 54χρονης Παμ.

«Αγαπώ πολύ την οικογένεια μου και παίζουμε όλοι μαζί. Μου αρέσει που έχω πολλά αδέρφια και η μητέρα μου είναι η καλύτερη στο κόσμο. Βλέπουμε μαζί τηλεόραση και φτιάχνουμε νόστιμα κέικ», δηλώνει ευτυχισμένη η Αλίκη, η οποία υιοθετήθηκε όταν ήταν μόλις οκτώ εβδομάδων.

«Είναι εκπληκτικό αυτό που έχουν κάνει οι γονείς μου. Κάνουν ευτυχισμένα αυτά τα παιδιά και εγώ είμαι υπερήφανοι γι’ αυτούς», δήλωσε η 32χρονη Έμμα, η βιολογική κόρη του ζευγαριού.

«Οι περισσότεροι άνθρωποι μας λένε ότι είναι εκπληκτικό αυτό που κάνουμε, ωστόσο δεχόμαστε και περίεργες ερωτήσεις από ορισμένους περαστικούς. Μας ρωτούν για ποιο λόγο υιοθετήσαμε τέσσερα παιδιά με σύνδρομο Down. Δεν ξέρω τι να απαντήσω, αλλά γνωρίζω καλά ότι νιώθω περήφανη που βλέπω τα παιδιά μου να  χαμογελούν», δηλώνει καταληκτικά η Παμ.  

Read more: http://www.i-diadromi.com/2012/09/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου