Η δημοφιλής Αμερικάνα τραγουδίστρια gospel Natalie Grant, αποχώρησε από την τελετή των Grammys, καθώς μπροστά στα μάτια της διαδραματίζονταν σκηνές που ακόμα και τα mainstream μέσα μαζικής ενημέρωσης που ασχολούνται με τον χώρο της «ψυχαγωγίας» παραδέχθηκαν ότι είχαν καθαρά αποκρυφιστική φύση.
Η Grant ήταν υποψήφια για την Καλύτερη Σύγχρονη Χριστιανική Μουσική Εκτέλεση(Gospel/Contemporary) για το "Alive (Mary Magdelene)", ένα τραγούδι που έγραψε με τον σύζυγό της Bernie Helms και για το Καλύτερo Χριστιανικό Μουσικό Τραγούδι, για το “Hurricane” που ανέβηκε στα τσαρτς.
Η Grant έγραψε για τον ενθουσιασμό που είχε κατά την άφιξή της με τον σύζυγό της στην εκδήλωση, αλλά κατέστησε σαφές σύντομα ότι έφυγε νωρίς, καθώς αυτό που παρακολουθούσε ερχόταν σε σύγκρουση με τις χριστιανικές πεποιθήσεις της. Έγραψε: «Φύγαμε νωρίς από ταGrammy’s. Κάνω πολλές σκέψεις, οι περισσότερες από τις οποίες πιθανόν είναι καλύτερα να αφεθούν μέσα στο κεφάλι μου. Αλλά θα πω το εξής: Δεν έχω λάβει ποτέ την μεγαλύτερη τιμή να τραγουδήσω για τον Ιησού και για χάρη του Ιησού. Και ποτέ δεν ήμουν πιο σίγουρη για την πορεία που έχω επιλέξει».
Αν και παρέμεινε ‘κουμπωμένη’ σχετικά με τις ακριβείς περιστάσεις, η Grant αναφερόταν πιθανώς στην Katy Perry, η οποία περιβαλλόταν από δαιμονικές φιγούρες καθώς χόρευε γύρω από ένα ανάποδο σκουπόξυλο πριν βρεθεί σε ένα κύκλο φωτιάς την ώρα που έλεγε το τραγούδι "Dark Horse" (Μαύρο Άλογο). Η Perry φορούσε ένα ρούχο που είχε ένα φωτιζόμενο σταυρό που έμοιαζε με εκείνο των Ναϊτών Ιπποτών.
Στο tweeter υπήρχαν σχόλια όπως: «Η εμφάνιση της Perry έμοιαζε με πραγματική μαγεία», «τώρα, όλα τα μικρά κορίτσια που έχουν είδωλο την Katy Perry θα λατρεύουν το Σατανά», ενώ η χριστιανική μουσική ιστοσελίδα BreatheCast έκανε λόγο ότι η εμφάνιση της Perry ήταν γεμάτη με σατανικές εικόνες και μαγεία. Πολλοί δήλωσαν τον αποτροπιασμό τους για την έντονη αποκρυφιστική χροιά της παράστασης.
Πάντως, η Grant θα μπορούσε επίσης να είχε ενοχληθεί από τη μαζική ‘γαμήλια’ τελετή ομοφυλόφιλων που έλαβε χώρα κατά τη διάρκεια μιας παράστασης από τους Macklemore & Ryan Lewis.
Αλλά και το ντουέτο Beyonce και Jay - Z δεν έμεινε πίσω. Πολλοί γονείς διαμαρτυρήθηκαν.
Την κίνηση της Grant έτρεξαν να υποστηρίξουν πολλοί χριστιανοί, αλλά δεν γλύτωσε και από μηνύματα μίσους.
«…Οι περισσότεροι από εσάς πάντα με υποστηρίζατε και με ενθαρρύνατε και είμαι ευγνώμων. Με στενοχωρεί όταν άνθρωποι με δικάζουν και εκσφενδονίζουν προσβολές. Δεν πρόκειται να συμμετάσχω σε διαφωνίες, παρά μόνο μερικά πράγματα θα ήθελα να πω: Δεν είπα ποτέ ότι έφυγα εξαιτίας κάποιας εμφάνισης. Είπα μόνο ότι έφυγα νωρίς.
Είναι τιμή μου να ανήκω στην χριστιανική μουσική κοινότητα. Πολλοί στην καριέρα με ρώτησαν γιατί ποτέ δεν προσπάθησα να πάω με την mainstream μουσική και χθες το βράδυ ήταν μια όμορφη υπενθύμιση ότι μου αρέσει να τραγουδώ για τον Ιησού και για χάρη του Ιησού.
Δεν έκρινα κανέναν. Δεν μισώ κανέναν. Και πιστεύω ότι κάθε πρόσωπο έχει δημιουργηθεί κατ’ εικόνα του Θεού. Ποτέ δεν θα σταθώ σε μια γωνιά του δρόμου με μια ταμπέλα και δεν θα χρησιμοποιήσω την πλατφόρμα μου για να εμπλακώ σε πολιτικά επιχειρήματα που μόνο διαιρούν και δεν ενώνουν. Θα συνεχίσω να προσεύχομαι η ζωή μου να είναι το μήνυμά μου. Έχω τις προσωπικές μου πεποιθήσεις με τις οποίες ζω και θα συνεχίσω να εργάζομαι τη δική μου σωτηρία με φόβο και τρόμο ενώπιον του Κυρίου. (Φιλιππησίους 2:12)…
Η τελευταία σκέψη μου: «Δεν ντρέπομαι το Ευαγγέλιο του Ιησού γιατί αυτό είναι η δύναμη του Θεού για τη σωτηρία σε όποιον το πιστεύει». (Ρωμαίους 1:16)
Από απονομή μουσικών βραβείων σε «mega- τελετουργικά»
Τα τελευταία χρόνια, αυτού του είδους οι "τελετές μουσικών βραβείων" έχουν εξελιχθεί σε μια γιορτή αποθέωσης του αποκρυφισμού και εσχάτως της ομοφυλοφιλικής ατζέντας, με ένα καταιγισμό συγκεκριμένων μηνυμάτων και συμβολισμών. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι συνειδητοποιούν πλέον ότι «κάτι δεν πάει καλά» με τη μουσική βιομηχανία και ότι προωθεί ένα συγκεκριμένο σύνολο αξιών και στάσεων. Αυτό βέβαια, δεν σημαίνει ότι υπάρχει και σχετικός προβληματισμός ή αντίδραση. Συνήθως η στάση που κρατά ο κόσμος είναι η απλή παρακολούθηση των γεγονότων κάτι που οδηγεί στην συνήθεια και από εκεί τελικά, στην αδιαφορία.
Το 2012 ο ΚΟ είχε αναφερθεί στα Βραβεία Grammy 2012 : Άλλο ένα μαύρο τελετουργικό, όπου υπήρχε παρωδία χριστιανικής λειτουργίας η οποία μετατράπηκε σε πύρινο μαύρο μαγικό τελετουργικό, με την ‘bisexual’, Nicki Minaj η οποία μπήκε στα Grammys φορώντας μια τελετουργική κόκκινη ρόμπα, έχοντας δίπλα έναν τύπο ντυμένο σαν «Πάπα».
Δες επίσης και : Η βραδιά απονομής των βραβείων του MTV το 2009: Το Μεγάλο Αποκρυφιστικό Τελετουργικό, όπου είχαμε και πρόταση για προσευχή στον διάβολο (αλλά "για πλάκα")..
Η παράσταση της Katy Perry, ξεκίνησε με τα λόγια:
«Εκείνη ρίχνει ξόρκια από κρυστάλλινες σφαίρες. Επικαλείται πνεύματα. Με έβαλε σε μια έκσταση».
Μέσα σε μια κρυστάλλινη σφαίρα, η Perry τραγουδάει ενώ τέσσερα κερασφόρες δαιμονικές φιγούρες υψώνονται από πάνω της.
Μερικές από τις απαίσιες φιγούρες έχουν κέρατα σαν του Baphomet.
Στη συνέχεια, Perry βγαίνει από την κρυστάλλινη σφαίρα και κινείται γύρω από τους χορευτές της, ελέγχοντάς τους εξ αποστάσεως, σαν να τους έχει κάνει μάγια.
Καταλαβαίνουμε ότι το τραγούδι δεν είναι για την «αγάπη».
Στη συνέχεια επικαλείται ένα «σκοτεινό άλογο».
Το γαλαζωπό χρώμα του σκοτεινού αλόγου, το μυϊκό του σύστημα και τα λαμπερό κόκκινα του μάτια, μοιάζουν εντυπωσιακά με ένα άλλο άλογο, το «άλογο - διάβολος» του Διεθνούς Αεροδρομίου του Ντένβερ - ένα μέρος γεμάτο από συμβολισμούς της Νέας Τάξης Πραγμάτων.
Εν ολίγοις, η παράσταση της Perry είναι ο λόγος για τον οποίο οι τελετές απονομής των βραβείων έχουν χαρακτηριστεί «mega- τελετουργικά».
Τα Grammy’s χρησιμοποιήθηκαν επίσης, για να προωθήσουν την τελευταία ταινία της Disney “Maleficent”. Στην ταινία η Angelina Jolie εμφανίζεται ως κερασφόρα κακιά μάγισσα.
Το τρέιλερ τελειώνει με την Maleficent να λέει: «Υπάρχει κακό σ’ αυτόν τον κόσμο. Μίσος. Και εκδίκηση ... χαχαχαχαχα!»
Στη συνέχεια, η βραδιά παίρνει άλλη στροφή όταν ο Mackelmore εκτελεί το pro - gay τραγούδι του "Same Love". Εκεί παρουσιάζονται 33 ζευγάρια (γιατί 33; Λόγω μασονίας;) να «παντρεύονται» από την Queen Latifah. Αμέσως μετά, η Μαντόνα, «η Μεγάλη ιέρεια» της μουσικής βιομηχανίας, βγαίνει έξω για να τραγουδήσει στους υπηκόους της.
Κρατώντας ένα σκήπτρο, σύμβολο εξουσίας, η Madonna δίνει τις «ευλογίες» της ως Μεγάλη Ιέρεια στους μαζικούς «γάμους».
Η παράσταση έλαβε χώρα σε μια παρωδία - εκκλησίας, γεμάτη με μια γκόσπελ χορωδία, υπό την οποία τα 33 ζευγάρια «παντρεύτηκαν» νόμιμα. Αυτό είναι ουσιαστικά που η βιομηχανία των Illuminati προσπαθεί να κάνει : να γίνει η νέα θρησκεία των μαζών ... με πλήρεις τηλεοπτικές mega- τελετουργίες.
Γιατί όλα αυτά τα κραυγαλέα αποκρυφιστικά μηνύματα με στόχο πάντα την νεολαία; Όπως το λέει και το τραγούδι της Katy Perry :
«Επειδή μιας και είσαι δικός μου ... Δεν υπάρχει γυρισμός» (“Cause once you’re mine … There’s no going back”).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου